Author Topic: Nike Air Max 1 Jade Swoosh  (Read 515 times)

Offline jeffreyriebec

Nike Air Max 1 Jade Swoosh
« on: September 09, 2017, 12:38:44 am »
Ik vind het leuk om ze gewoon in het openbaar te maken
Het zou leuk zijn om altijd cool te zijn. Of heet. Of geweldig. Of wat er ook trendy is. Maar het is moeilijk om op te volgen. Het was makkelijk als we het advies van Nike eenvoudig zouden kunnen volgen en 'Just Do It.' Ik kon ook achterhalen welke soorten schoenen en sporten in de mode waren, ongeacht wat Nike lanceerde. Maar Nike heeft me laten vallen. 'Nike Quietly Goes Green' was de kop in een recent 'What' s Next 'gedeelte van BusinessWeek. Het verhaal is goed begonnen:' De zool van Nike's nieuwe Air Jordan is gemaakt met opgemaakte stukken goedkope nike air max zero heren oude Nike sneakers . 'Ja, dat hoort bij' wat er volgende is, 'en het is zeker trendy. Toch ging de eerste paragraaf verder:' Maar het bedrijf verkoopt het niet als een milieuvriendelijke schoen. Dat kan wellicht niet goed zijn voor zaken. 'De verklaring BusinessWeek biedt is:' Nike klanten kopen schoenen om ze snel, vans schoenen heren glad en hip te laten voelen; Ze geven niet veel om ecologisch te zijn, 'en later in het verhaal:' De les voor Nike was dat zijn groene innovaties zouden moeten doorgaan, maar haar klanten zouden het niet kunnen vertellen. 'Aw, kom op, Nike Zelfs niet-golfers weten hoeveel Tiger Woods die groenten leuk vindt en ik heb die olijfgroene LeBron James basketbalbroek gezien. Uw superstar endorsers zijn goed met groen. Je zou ook moeten zijn.