Author Topic: Leaving Your Dream- TEDx Talk  (Read 505 times)

Offline jeffreyriebec

Leaving Your Dream- TEDx Talk
« on: November 04, 2017, 06:02:57 am »
Waarom ik besloten heb om niet te ondertekenen van de Verenigde Staten Track \u0026 Field 's' Verklaring van Voorwaarden '
Elke dag de afgelopen twee jaar ben ik wakker geworden met een doel: terug te keren naar het IAAF wereldkampioenschap om een ​​ander medaille voor mijn land te winnen. Voor twee volle jaren heb ik getraind. Duizenden kilometers aangetroffen, uren doorgebracht in het zwembad, in de sportschool, en talloze andere offers. Mijn harde werk lijkt te betalen als ik mijn vijfde opeenvolgende 800 meter titel won in de VS Outdoor Championships in 2015. Dit stootte mijn ticket naar het wereldkampioenschap, dat eind augustus in Peking plaatsvond. Op het harde werk sloot ik een lucratief zomerraces seizoen in Europa, zodat ik thuis kon blijven en mijn training maximaliseerden. Tussen de pittige sessies op het circuit kocht ik een kaartje naar Beijing, kocht een Chinese visum en pakte mijn tassen. Ik was er van plan om te gaan tot gisteravond toen ik een e-mail van het Amerikaanse bestuursorgaan, USATF, kreeg: 'Zonder dat u een volledig uitgevoerde USATF verklaring van voorwaarden voor het IAAF Wereldkampioenschap 2015 heeft ingediend, ben ik teleurgesteld dat ik Om u te informeren dat u niet wordt genoemd naar het Amerikaanse team in het 800m-evenement van de mannen. 'De' Statement of Conditions 'genoemd is een contract dat USATF eist dat alle potentiële teamleden zich inschrijven om te worden geselecteerd voor een Amerikaanse national team. Een van zijn voorwaarden is dat alle teamleden het Team USA-toestel dragen dat Nike op alle 'officiële teamfuncties' heeft gemaakt, maar het geeft niet aan wat een officiële teamfunctie is. Deze vage inzet is enorm problematisch voor alle niet-Nike gesponsorde atleten die contractueel verplicht zijn om hun sponsors uitrusting te allen tijde buiten de officiële teamfuncties te dragen. Ik heb verschillende aanbiedingen gedaan om USATF te helpen met het opstellen van een nieuwe verklaring van voorwaarden, een die beschermt Hun verplichtingen en de rechten van atleten, maar USATF koos ervoor om mijn aanbiedingen te negeren en me thuis te laten. Zoals de dingen nu staan, in plaats van te concurreren voor Team USA, kijk ik de race die ik van mijn bank heb gekwalificeerd. USATF woordvoerder Jill Geer verdedigde de acties van USATF en zei: 'Het is heel gebruikelijk in alle sporten om atleten te hebben Waarvan de persoonlijke contracten in strijd zijn met hun teams. 'Steph Curry is bij Under Armor, en LeBron James is bij Nike. Beide mannen speelden vorig seizoen in Adidas uniformen in de NBA Finals.' Dit is waar, maar wat Geer niet opmerkt is dat de NBA deelt ongeveer 50 procent van hun omzet met de spelers. Vergelijk dat met de Goedkope Nike Air Max Thea USATF, die slechts 8 procent van zijn brutowinst met atleten deelt. Dat is juist, slechts 8 procent van de brutowinst gaat naar adidas superstar dames sale de hardwerkende mannen en vrouwen die USATF in de eerste plaats toelaten. Een studie uitgevoerd door bekende sporteconoom Andrew Zimbalist breekt de cijfers af. Zijn analyse laat zien dat USATF's Verwachte 2015 bruto-inkomsten zullen 42,92 miljoen dollar bedragen. Hiervoor wordt slechts $ 3,46 miljoen of 8,06 procent van alle inkomsten uitgereikt aan atleten. Zimablist rapporteert: 'In andere professionele sportsporters verdienen ongeveer 25 tot 35 procent van de omzet in individuele sporten en tussen 45 en 55 procent van de inkomsten in de teamsporten.' Zimbalist concludeert: 'Deze activa zijn verdiend op grond van de atletische Bekwaamheid en inspanningen van de elite atleten en het is redelijk om te verwachten dat een deel van deze activa zou worden uitgereikt aan de atleten in bonussen of voordelen. 'Inderdaad, het acht procent dat USATF uitbetaalt aan zijn atleten is beledigend laag In vergelijking met wat andere sporten aan hun atleten uitbetalen. Het is ook interessant om op te merken dat Zimbalist erop wijst dat de USATF een 'inconsistentie van de boekhouding' heeft die aantoont dat er minstens 3,52 miljoen dollar van zijn fondsen ontbreekt. Waar heeft dit Geld gaan? Vooruitgaan mijn doelen zijn drievoudig: (1) Werk met USATF om de 'Verklaring van Voorwaarden' te herskrijven, zodat het de rechten van alle betrokkenen beter beschermt. (2) Vraag dat USATF de omzet verhoogt Haast met atleten tot minstens 50 procent van de brutowinst. (3) Krijg wat antwoorden over waar die ontbrekende $ 3,52 miljoen ging. Ik wil concluderen door alle mensen te bedanken die mij tijdens deze bijzonder moeilijke tijd hebben ondersteund. Uw vriendelijke woorden hebben ertoe geleid dat de emotionele slag die USATF me heeft geholpen, verminderen.